Otázky a odpovědi

V Datonetu neznáme odpovědi na všechno. Řešili jsme ovšem už spoustu dotazů k našim službám. K těm nejčastějším jsme se rozhodli přidat i odpovědi. Vzhledem k tomu, že neustále rosteme, otázek přibývá. Postupně tak přidáváme řešení nových problémů, které řešíte nejčastěji.

Televize

PLATFORMA OPERAČNÍ SYSTÉM KDE DOSTANETE
PC/Mac Windows
Mac OS X
Linux
Android mobil/tablet Android 4.1+ Stahujte z Google Play
Apple iPhone/iPad iOS 7.1+ Stahujte z iTunes App Store
Windows Phone 8+ Stahujte z Microsoft Store
Apple TV (4K) tvOS 11+ Stahujte z iTunes App Store
Set-top Box Datonet TV box Kontaktujte Datonet
TV Samsung Smart TV modely 2012 až 2018 Instalujte ze Samsung Apps přímo z televize viz návod pro modely 2012-15 aTizen 2015 a výše
TV LG NetCast modely 2012 a 2013, WebOS 2014 až 2018 Instalujte z aplikačního obchodu přímo v televizi viz návod
TV Panasonic Panasonic VIERA Instalujte z Panasonic Smart TV market viz návod
Více informací

Internet

Pokud máte jakékoliv nesrovnalosti nebo dotazy k vyúčtování, kontaktujte nás vždy na telefonním čísle +420 325 519 000 nebo e-mailem info ´zavináč´ datonet.cz.

Vyžádejte si od současného operátora přenosový kód a pak nás kontaktujte na naší zákaznické lince +420 325 519 000.

Máte na výběr ze dvou možností.

  • Převodem z účtu – budete-li nastavovat trvalý příkaz, je nutné vždy jako VS uvádět číslo zákazníka (uvedeno na Smlouvě)
  • Inkasem

Reklamaci je zákazník povinen podat písemně, tzn. e-mailem nebo poštou. Datonet má na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. V ní vám odpovíme.

Nejdříve původní majitel provede výpověď z důvodu převodu služby na jiného majitele. Nový účastník podepíše "Smlouvu o využívání služeb sítě Datonet". Postup můžete konzultovat telefonicky na +420 325 519 000 nebo osobně v naší kanceláři.

Ukončení služeb Datonetu je možné pouze písemnou formou. Vyplňte formulář "Výpověď" a pošlete nám ho nebo s ním přijďte osobně do naší kanceláře.

Naše zařízení nám vracíte pouze osobně. Demontáž provádí náš technik nebo sám zákazník.

V Datonetu zapojujeme internetové služby my. Po sepsání smlouvy si objednáte technika, který vám v domluvenou hodinu přijde nainstalovat zařízení, přes které se pak připojíte k internetu.

Stačí, když v sekci "Podpora" otevřete oddíl "Ceník a dokumenty".

Zkontrolujte, jestli platba z upomínky je z vaší strany opravdu uhrazena a jestli je opatřena správnými variabilními symboly. Faktura musí být hrazena s příslušnými číselnými kódy, což je buď číslo zákazníka nebo číslo faktury. Pokud platba z účtu odešla a byla opatřena správným variabilním symbolem, kontaktujte nás na +420 325 519 000. Připravte si, prosím informaci, kdy a z jakého účtu jste platili, abychom mohli platbu dohledat.

Nejdříve nás prosím kontaktujte. Společně ověříme, jestli v nové lokalitě můžeme nabídnout stejné služby, jaké aktuálně využíváte.  Pak vyplníte formulář "Dodatek o změně místa" a následně provedeme instalaci služby.

Kontaktujte nás

Po-Pá: 8:00 do 20:00 hodin (obchodní dotazy jen do 17:00 hodin)

So-Ne: 9:00 do 18:00 hodin

+420 325 519 000

    Nebo nám nechte kontakt

    Ozveme se vám do 24 hodin.

    +420 325 519 000